Hol tart a rendelésem?

Regisztrált felhasználóink folyamatosan nyomon követhetik rendelésük feldolgozottsági állapotát a "Korábbi rendelések" menüpontban. Figyelem: ez a menüpont csak akkor jelenik meg Önnek, ha bejelentkezik oldalunkon! Ezen menüpont alatt a következő rendelési státuszokat láthatja:

Új rendelés: Rendelése beérkezett hozzánk, csomagja éppen összekészítés alatt van. Hamarosan elindítjuk a kiválasztott szállítási módnak megfelelően.

Utalási információk elküldve: Előreutalásos fizetési mód választása esetén. Csomagját összekészítettük és e-mailben tájékoztattuk az utaláshoz szükséges információkról. A rendelés ellenértékének beérkezésekor azonnal indítjuk csomagját.

Rendelés ellenértéke megérkezett: Előreutalásos fizetési mód választása esetén. Átutalása megérkezett, a csomagot elindítjuk az adott munkanapon a megadott címre, ill. személyes átvétel esetén értesítjük, hogy a rendelése átvehető.

Beszerzés alatt: Amennyiben a rendelésében valamely termék beszerzése hosszabb időt vesz igénybe, arról külön értesítjük Önt.

Futárszolgálatnak átadva: Csomagját átadtuk a Sprinter Kft. futárának, az 1 munkanapon belül megérkezik Önhöz.

Pick Pack Pontra elindítva: Csomagját átadtuk a Lapker Zrt. munkatársának, az 4 munkanapon belül megérkezik a kiválasztott átvevőhelyre. Amint csomagja átvehető, további e-mailes értesítést fog kapni a Lapker Zrt.-től.

Személyesen átvehető Budapesten: Rendelését összekészítettük, és az átvehető budapesti boltunkban.

Személyesen átvehető Veszprémben: Rendelését összekészítettük, és az átvehető veszprémi boltunkban.

Személyesen átvehető Székesfehérváron: Rendelését összekészítettük, és az átvehető székesfehérvári partnerünknél.

Teljesített rendelés: Csomagját átvette, a rendelési folyamat sikeresen lezárult.

Törölt rendelés: Rendelését kérésének megfelelően töröltük.

Sikertelen rendelés: Csomagját nem vette át, az visszaérkezett hozzánk.