Gyakran ismételt kérdések

  1. Mit kell tudni a kézbesítésről és a postaköltségről?
  2. Mennyi időt kell várni a rendelés megérkezésére?
  3. Hogyan csökkenthetem a kiszállítással járó postaköltséget?
  4. Mit kell tudni a csomagolásról?
  5. Mi alapján dönti el a Zöldbolt egy adott termékről, hogy az környezetbarát vagy sem?
  6. Lehet-e egy internetes bolt környezetbarát?
  7. Miért nincs még szélesebb termékpaletta?
  8. Hogyan lehet viszonteladóvá válni?

Mit kell tudni a kézbesítésről és a postaköltségről?

Boltunkban háromféle módon juthat hozzá rendeléséhez:

  • Pick Pack Ponton keresztül
  • Házhozszállítás futárszolgálattal
  • Személyes átvétel

Szállítási díjainkról, a kiszállítás pontos menetéről a SZÁLLÍTÁS menüpont alatt tájékozódhat. A kézbesítésből eredő díjakat a honlapunk automatikusan számítja!

Mennyi időt kell várni a rendelés megérkezésére?

Cégünk arra törekszik, hogy minden terméket rögtön raktárról tudjuk Önnek elküldeni. Ez az esetek döntő többségében így is történik, azonban előfordul, hogy valamely termék esetében beszerzésre van szükség, ebben az esetben erről Önt értesíteni fogjuk. Normál esetben a következő kiszállítási idővel számolhat:

Pick Pack Pontos átvétel: a rendelés feladásától számított 4. munkanapra várhatja a csomag megérkezését. A csomag megérkezését a Pick Pack Pont szolgáltatója a Lapker Zrt emailben jelzi Önnek. A csomag elindítása után emailben elküldjük Önnek azt a kódot, amelyel Ön nyomonkövetheti rendelését a Pick Pack Pont rendszerén belül.

Házhozszállítás futárszolgálattal: a 15 óráig leadott rendelések esetében a csomagokat még aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak, aki másnap kiszállítja Önhöz a rendelését. Amennyiben nem tartózkodik otthon, úgy a futár időpontot fog Önnel egyeztetni.

Személyes átvétel:  az országban már két helyen van üzletünk, ahol előzetes rendelés nélkül is vásárolhat: Budapesten és Veszprémben. Ezen felül egy átvevőhelyünk van Székesfehérváron. Amennyiben leadja rendelését, saját üzleteinkben azt azonnal fel tudjuk dolgozni, s erről aznap ki is értesítjük (amennyiben minden van raktáron, ha valaminek a beszerzése több mint 3 napot vesz igénybe akkor arról külön értesíjük). Székesfehérvári rendelésének teljesítése hosszabb időt vesz igénybe, mivel oda egy héten egyszer viszünk csak árut.

Hogyan csökkenthetem a kiszállítással járó költséget?

Környezetvédelmi és gazdaságossági megfontolásokból egyaránt azt javasoljuk, hogy inkább kevesebbszer, de nagyobb mennyiséget vásároljanak boltunkból. Szintén jó megoldás begyűjteni az ismerősök, szomszédok igényeit is, így összefogva, 25.000 Ft felett (és 40 kg alatt) már ingyenes a kiszállítás (ráadásul kevesebb szállítási környezetszennyezéssel is jár!).

Mit kell tudni a csomagolásról?

Az átlagos boltokban minden, amit találunk legalább 2-3 rétegbe van csomagolva. Ezért egyes vevőinknek az esztétikai érzékét zavarhatja az, hogy mi épp az ellenkezőjére törekszünk, vagyis amit nem muszáj azt nem csomagolunk be. Maga a csomagolás is újra felhasznált doboz, újságpapír, vagy újrapapírból készült csomagoló. Mindazonáltal a kiszállítás megköveteli, hogy a csomagok megfelelően legyenek lezárva, így a kiszállításra kerülő tételeket alaposabban becsomagoljuk mi is. Szeretnénk azonban hangsúlyozni, hogy a tartalom a lényeg, a csomagolás pedig nálunk egy szükséges rossz. Kérünk mindenkit, hogy termékeink csomagolását használja fel újra, vagy helyezze azt a megfelelő szelektív gyűjtőkonténerbe.

Mi alapján dönti el a Zöldbolt egy adott termékről, hogy az környezetbarát vagy sem?

Nagyon túlszabályozott, nagyon bonyolult világban élünk. A hagyományos boltokban kapott termékek sokszor több ezer kilómétert utaznak, a gyártásuk környezeti hatásairól semmilyen információnk sincs, de még a származási helyük is sokszor kétséges (kedvencünk az EU- és nem EU országok mézkeveréke...? talán a Holdon készült:-)). Mindenesetre nagyon nehéz egy koherens rendszert alkotni arra vonatkozóan, hogy mely termékeket nevezhetünk környezetbarátnak. Vannak azonban ökölszabályok amelyet következetesen szem előtt tartva jó döntést tudunk hozni, azaz kiválaszthatjuk a legkörnyezetbarátabb terméket. Saját szempont rendszerünk, valamint a döntéssel kapcsolatos jó tanácsaink a "MITŐL KÖRNYEZETBARÁT? linkek alatt található meg, valamint bátorítanánk mindenkit, hogy a termék kommenteknél tegye meg észrevételeit, s akár kérdéseit, amelyekre legjobb tudásunk szerint válaszolni fogunk!

Lehet-e egy internetes bolt környezetbarát?

A kérdést még nem tette fel senki nekünk, de azért megpróbáljuk megválaszolni. Az internetes bolt jellegéből adódóan viszonylag sok csomagolással illetve szállítással jár. Miért gondoljuk mégis, hogy nem farizeusság ilyen boltot üzemeltetni? Termékeinket a Sprinter Kft szállítja, amely országosan gyűjtőjáratokat üzemeltet, így a Zöldbolt nélkül is elutazna minden nap azokra a településekre ahova a Zöldbolt is szállít termékeket. Mindemellett ártáblázatunkkal is arra ösztönözzük vásárlóinkat hogy akár egymás között összeszervezve nagy tételben, vásároljanak így fajlagosan kevesebb környezet károsítással szállítsuk Önöknek a kívánt termékeket. A csomagolás tekintetében is igyekszünk, minél környezetkímélőbbek lenni, ezért színezőanyag mentes, újrapapír csomagoló papírba csomagoljuk termékeinket. Mindemellett bízunk abban is, hogy (akár a Zöldbolt mintájára) egyre több helyen nyílik majd a mienkhez hasonló, de nem internet alapú, kifejezetten a helyi, környezetbarát termékekre szakosodott kisüzlet, s így internetes portálunk akár feleslegessé is válhat. :-)

Miért nincs még szélesebb termékpaletta?

Bízunk benne, hogy velünk együtt még sokan gondolják úgy, hogy szívesen lecserélnének néhány energiazabáló, környezetszennyező kelléket. Mi azon vagyunk, hogy erre minél több lehetőséget teremtsünk azáltal, hogy folyamatosan keressük az alternatív megoldásokat és árukat, melyeket felkutatva a honlapon elérhetővé teszünk. A skála rendkívül széles, és nehéz rátalálni a hagyományos alapanyagokkal, technikákkal készült termékekre. Legfőbb szempontjaink az ilyen kutatások során, hogy azok lehetőleg magyar gyártású, öko-, bio, vagy natúr termékek legyenek. Termékeinket igyekszünk közvetlenül a termelőktől beszerezni, ezzel is támogatva őket, s a legjobb árat nyújtva Önöknek. Mindazonáltal szívesen fogadunk ötleteket termékekkel kapcsolatban, melyről ha megbizonyosodunk, hogy az adott termékkategóriában a lehető legkörnyezetbarátabb alternatíva, illetve internetes boltban árulható termék, akkor utánajárunk, és idővel elérhető lesz honlapunkon.

Hogyan lehet viszonteladóvá válni?

Termékeinket nem csak magánszemélyek, hanem továbbforgalmazók is vásárolhatják. Ebben az esetben a listaárnál kedvezőbb árakat tudunk biztosítani. Viszonteladóinknak szóló aktuális tájékoztatónkat és minden további felvilágosítást a nagyker (kukac) zoldbolt (pont) hu e-mail címen vagy a 06-20-462-6901 telefonszámon kérhet.