Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Kiszállításos megrendelések esetén feldolgozási idő általában 1-3 munkanap. Sprinter házhozszállítás és a GLS házhozszállítás és GLS csomagpont esetében a csomag feladását követő munkanapon érkezik a csomag. Pick Pack Pontos rendelés esetében 1-3 munkanap a szállítás.

Boltjainkban történő személyes átvétel esetén a feldolgozási idő általában 1 munkanap. Amint átvehető a megrendelésed, e-mailben értesítünk róla.

Honnan tudom, hogy már feladtátok a megrendelésemet?

Amint rendelésedet becsomagoltuk és átadtuk a szállítónak egy "Áru kiszállítás alatt" e-mailt küldünk neked.

Hol tudom nyomon követni a feladott csomagom útját?

A szállítási módtól függően az alábbi oldalakon a csomagod azonosítójának megadásával tudod nyomon követni azt.

GLS házhozszállítás/GLS csomagpont: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Sprinter házhozszállítás/PickPackPont: https://www.sprinter.hu/csomagkereso/

Csomagod feladását követően e-mailben elküldjük rendelésed számláját, rendelésed csomagszámát a számlád alján a „címke kód:” sorban találod.

Érdekelne, hogy boltotokban megtalálható-e egy adott a termék.

A webshopban megjelenő készletinformáció, mint a "készleten" kizárólag a webáruházunk központi raktárjára vonatkozik, nem boltjaink készletére!

Boltjainkban a webshop kínálatánál szűkebb a választék, ott legjobban fogyó termékeink találhatóak meg állandóan. A boltok aktuális készletéről nem tudunk információt adni. Ha biztosra szeretnél menni, adj le rá egy megrendelést webshopunkban bolti személyes átvétellel. Amint átvehető lesz rendelésed, e-mailben értesítünk.

A boltban félre tudnak nekem tenni terméket?

Termékeket félretenni csak webáruházunkban leadott rendelések esetében tudunk, telefonos vagy e-mailes kérés esetén nem. Ha biztosra szeretnél menni mielőtt boltunkba látogatsz az adott termék miatt kérjük adj le egy rendelést bolti személyes átvételt választva. Amint összekészítettük (félretettük) neked, e-mailben fogunk értesíteni.

Sikertelen lett az online bankkártyás fizetésem. Mit tudok tenni?

Előreutalásra vagy utánvétre tudjuk módosítani megrendelésed fizetési módját, ha sikertelenül zárult webáruházunkban az online bankkártyás fizetésed.

A módosításhoz kérjük írj egy e-mailt az info@zoldbolt.hu címre rendelésszámod feltüntetésével!

Hozzá tudtok tenni még a csomaghoz, ha valamit kifelejtettem?

Leadott rendelésedhez egyebet hozzátenni technikai okok miatt nem tudunk. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.

A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!

A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, konkrét rendelésszámod feltűntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.

Összevonható két külön rendelésem?

Leadott rendeléseket összevonni technikai okok miatt nem tudunk. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.

A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!

A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, konkrét rendelésszámod feltűntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.


Sérült termék érkezett a csomagban, mit tegyek?

Mindenekelőtt: Ha külsérelmi nyom, sérülés is látható a futár által szállított csomagon, csak kárjegyzőkönyv felvételével vedd át a csomagot, anélkül ne!

Amennyiben a doboz kibontása után csomagodban valamelyik terméket sérülten találod meg, készíts képeket a dobozról és a termékről! A képeken látszódjon a doboz kívülről, a doboz beltartalma a dobozban érkezett összes kitöltőanyaggal, valamint a sérült termék. Ezeket a képeket küldd el nekünk az info (kukac) zoldbolt.hu e-mail címre rendelési számod feltűntetésével. Amennyiben kárkjegyzőkönyv is készült, arról is csatolj képet!

Amennyiben sérült terméket kaptál, az átvételtől számítva 2 munkanapon belül jelezd nekünk e-mailben! Csak a 2 munkanapon belül jelzett hibákat tudjuk kezelni, a futárszolgálatok kárügyintézési határidejei miatt.

Hiányzik valamely termék a csomagból megrendelésemhez képest. Mit tegyek?

Hiányos  csomag esetében szintén írj nekünk e-mailt az info@zoldbolt.hu e-mail címre, írd bele a rendelésszámod, mindenképpen elküldjük a hiányzó terméket. Felhívjuk figyelmed, hogy a térkitöltő anyagot kollégáink sokszor csomagolásra is használják, előfordulhat, hogy elsőre térkitöltőnek tűnő papírokba csomagolva is lehetnek termékek!

A megadott szállítási címemen tudok módosítani?

Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan azokkal az adatokkal kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.

Ha időközben mégsem a megadott címre kérnéd a csomagodat:

1. Amennyiben a GLS-t választottad szállítási módnak: emelt szintű szolgáltatásuk részeként a csomagfeladás napján küldött e-mailjükben szereplő linken lesz lehetőséged szállítási címet (GLS csomagpontot is) és szállítási dátumot is változtatni.

2. Sprinter házhozszállítást választva: Kérjük írj címváltoztatási igényedről az info (kukac) zoldbolt.hu e-mail címünkre rendelésszámod és a kívánt új szállítási cím feltűntetésével! A címváltoztatás 1 nappal megnöveli a kiszálítási időt!

Kaphatok-e két számlát egy megrendelésről? Megbontható-e egy megrendelés számlája?

Egy megrendelésről egy számlát tudunk csak kiállítani. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.