Zöldbolt.hu
Zöldbolt.hu
  • Kategóriák
    • Akciók 
    • Mosás és takarítás 
    • Élelmiszerek 
    • Zero Waste 
    • Otthon és kert 
    • Szépség és Egészség 
    • Könyvek és Kiadványok 
    • Újrapapírok és natúr írószerek 
    • Ökoruházat 
    • Játékok és Babaholmik 
    • Ajándékutalványok, Ajándékcsomagok 
  • Boltjaink
    • Budapesti üzletünk
    • Veszprémi üzletünk
  • Info
    • Legyél a viszonteladónk!
    • Kapcsolat
    • Magunkról
    • Szállítási módjaink
    • Fizetési módjaink
    • Hírlevél feliratkozás
    • Általános Szerződési Feltételeink
  • Magunkról
  • Magazin
  • Legyél viszonteladónk!

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Kiszállításos megrendelések esetén feldolgozási idő általában 1-3 munkanap. Sprinter házhozszállítás és a GLS házhozszállítás és GLS csomagpont esetében a csomag feladását követő munkanapon érkezik a csomag. Pick Pack Pontos rendelés esetében 1-3 munkanap a szállítás.

Boltjainkban történő személyes átvétel esetén a feldolgozási idő általában 3-8 munkanap. Amint átvehető a megrendelésed, e-mailben értesítünk róla.


Honnan tudom, hogy már feladtátok a megrendelésemet?

Amint rendelésedet becsomagoltuk és átadtuk a szállítónak egy "Áru kiszállítás alatt" e-mailt küldünk neked.

Hol tudom nyomon követni a feladott csomagom útját?

A szállítási módtól függően az alábbi oldalakon a csomagod azonosítójának megadásával tudod nyomon követni azt.

GLS házhozszállítás/GLS csomagpont: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Sprinter házhozszállítás/PickPackPont: https://www.sprinter.hu/csomagkereso/

Csomagod feladását követően e-mailben elküldjük rendelésed számláját, rendelésed csomagszámát a számlád alján a „címke kód:” sorban találod.


Sikertelen lett az online bankkártyás fizetésem. Mit tudok tenni?

Előreutalásra vagy utánvétre tudjuk módosítani megrendelésed fizetési módját, ha sikertelenül zárult webáruházunkban az online bankkártyás fizetésed.

A módosításhoz kérjük írj egy e-mailt az info@zoldbolt.hu címre rendelésszámod feltüntetésével!


Hozzá tudtok tenni még a csomaghoz, ha valamit kifelejtettem?

Leadott rendelésedhez egyebet hozzátenni technikai okok miatt nem tudunk. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.

A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!

A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, konkrét rendelésszámod feltűntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.

Összevonható két külön rendelésem?

Leadott rendeléseket összevonni technikai okok miatt nem tudunk. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.

A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!

A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, konkrét rendelésszámod feltűntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.


Sérült termék érkezett a csomagban, mit tegyek?

Mindenekelőtt: Ha külsérelmi nyom, sérülés is látható a futár által szállított csomagon, csak kárjegyzőkönyv felvételével vedd át a csomagot, anélkül ne!

Amennyiben a doboz kibontása után csomagodban valamelyik terméket sérülten találod meg, készíts képeket a dobozról és a termékről! A képeken látszódjon a doboz kívülről, a doboz beltartalma a dobozban érkezett összes kitöltőanyaggal, valamint a sérült termék. Ezeket a képeket küldd el nekünk az info@zoldbolt.hu e-mail címre rendelési számod feltűntetésével. Amennyiben kárkjegyzőkönyv is készült, arról is csatolj képet!

Amennyiben sérült terméket kaptál, az átvételtől számítva 2 munkanapon belül jelezd nekünk e-mailben! Csak a 2 munkanapon belül jelzett hibákat tudjuk kezelni, a futárszolgálatok kárügyintézési határidejei miatt.

Hiányzik valamely termék a csomagból megrendelésemhez képest. Mit tegyek?

Hiányos  csomag esetében szintén írj nekünk e-mailt az info@zoldbolt.hu e-mail címre, írd bele a rendelésszámod, mindenképpen elküldjük a hiányzó terméket. Felhívjuk figyelmed, hogy a térkitöltő anyagot kollégáink sokszor csomagolásra is használják, előfordulhat, hogy elsőre térkitöltőnek tűnő papírokba csomagolva is lehetnek termékek!

A megadott szállítási címemen tudok módosítani?

Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan azokkal az adatokkal kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.

Ha időközben mégsem a megadott címre kérnéd a csomagodat:


1. Amennyiben a GLS-t választottad szállítási módnak: emelt szintű szolgáltatásuk részeként a csomagfeladás napján küldött e-mailjükben szereplő linken lesz lehetőséged szállítási címet (GLS csomagpontot is) és szállítási dátumot is változtatni.


2. Sprinter házhozszállítást választva: Kérjük írj címváltoztatási igényedről az info@zoldbolt.hu e-mail címünkre rendelésszámod és a kívánt új szállítási cím feltűntetésével! A címváltoztatás 1 nappal megnöveli a kiszálítási időt!


Kaphatok-e két számlát egy megrendelésről? Megbontható-e egy megrendelés számlája?

Egy megrendelésről egy számlát tudunk csak kiállítani. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.

 

Kategóriák
  • Szépség és egészség
  • Mosás és takarítás
  • Élelmiszerek
  • Zero Waste
  • Otthon és kert
  • Újrapapírok és natúr írószerek
  • Ökoruházat
  • Játékok és babaholmik
  • Könyvek és kiadványok
  • Ajándékutalványok, ajándékcsomagok
Kapcsolat

+36 1 451 8855

info@zoldbolt.hu

Árukereső.hu
Vásárlói információk
  • Magazin
  • Legyél a viszonteladónk
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Környezetbarát termékek
  • Szállítás
  • Bankkártyás fizetés
  • Általános Szerződési Feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Impresszum

 

Üzleteink

1126 Budapest, Kiss János altábornagy u. 35.
Nyitva:   H-P: 9:00-19:00   Szombaton: 9:00-13:00
Vasárnap: zárva

Térkép és részletek >>>

 

8200 Veszprém, Budapest út 58.
Nyitva:   H-P: 8:00-17:00   Szombaton: 8:00-12:00
Vasárnap: zárva

Térkép és részletek >>>

Árukereső.hu
Feliratkozás
  • Akciók 
  • Mosás és takarítás 
  • Élelmiszerek 
  • Zero Waste 
  • Otthon és kert 
  • Szépség és Egészség 
  • Könyvek és Kiadványok 
  • Újrapapírok és natúr írószerek 
  • Ökoruházat 
  • Játékok és Babaholmik 
  • Ajándékutalványok, Ajándékcsomagok 
  • Boltjaink
    Boltjaink
    • Budapesti üzletünk
    • Veszprémi üzletünk
  • Info
    Info
    • Legyél a viszonteladónk!
    • Kapcsolat
    • Magunkról
    • Szállítási módjaink
    • Fizetési módjaink
    • Hírlevél feliratkozás
    • Általános Szerződési Feltételeink
  • Magunkról
  • Magazin
  • Legyél viszonteladónk!
Nyelv váltás
  • hu
  • en
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Kosár
A kosár üres. Vásárláshoz kattintson ide!
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.