Gyakran ismételt kérdések
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
Kiszállításos megrendelések esetén feldolgozási idő általában 1-3 munkanap. Sprinter házhozszállítás és a GLS házhozszállítás és GLS csomagpont esetében a csomag feladását követő munkanapon érkezik a csomag. Pick Pack Pontos rendelés esetében 1-3 munkanap a szállítás.Boltjainkban történő személyes átvétel esetén a feldolgozási idő általában 3-8 munkanap. Amint átvehető a megrendelésed, e-mailben értesítünk róla.
Honnan tudom, hogy már feladtátok a megrendelésemet?
Amint rendelésedet becsomagoltuk és átadtuk a szállítónak egy "Áru kiszállítás alatt" e-mailt küldünk neked.
Hol tudom nyomon követni a feladott csomagom útját?
A szállítási módtól függően az alábbi oldalakon a csomagod azonosítójának megadásával tudod nyomon követni azt.GLS házhozszállítás/GLS csomagpont: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Sprinter házhozszállítás/PickPackPont: https://www.sprinter.hu/csomagkereso/
Sikertelen lett az online bankkártyás fizetésem. Mit tudok tenni?
Előreutalásra vagy utánvétre tudjuk módosítani megrendelésed fizetési módját, ha sikertelenül zárult webáruházunkban az online bankkártyás fizetésed.A módosításhoz kérjük írj egy e-mailt az info@zoldbolt.hu címre rendelésszámod feltüntetésével!
Hozzá tudtok tenni még a csomaghoz, ha valamit kifelejtettem?
Leadott rendelésedhez egyebet hozzátenni technikai okok miatt nem tudunk. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!
A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, konkrét rendelésszámod feltűntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.
Összevonható két külön rendelésem?
Leadott rendeléseket összevonni technikai okok miatt nem tudunk. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!
A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, konkrét rendelésszámod feltűntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.
Sérült termék érkezett a csomagban, mit tegyek?
Amennyiben a doboz kibontása után csomagodban valamelyik terméket sérülten találod meg, készíts képeket a dobozról és a termékről! A képeken látszódjon a doboz kívülről, a doboz beltartalma a dobozban érkezett összes kitöltőanyaggal, valamint a sérült termék. Ezeket a képeket küldd el nekünk az info@zoldbolt.hu e-mail címre rendelési számod feltűntetésével. Amennyiben kárkjegyzőkönyv is készült, arról is csatolj képet!
Amennyiben sérült terméket kaptál, az átvételtől számítva 2 munkanapon belül jelezd nekünk e-mailben! Csak a 2 munkanapon belül jelzett hibákat tudjuk kezelni, a futárszolgálatok kárügyintézési határidejei miatt.
Hiányzik valamely termék a csomagból megrendelésemhez képest. Mit tegyek?
Hiányos csomag esetében szintén írj nekünk e-mailt az info@zoldbolt.hu e-mail címre, írd bele a rendelésszámod, mindenképpen elküldjük a hiányzó terméket. Felhívjuk figyelmed, hogy a térkitöltő anyagot kollégáink sokszor csomagolásra is használják, előfordulhat, hogy elsőre térkitöltőnek tűnő papírokba csomagolva is lehetnek termékek!
A megadott szállítási címemen tudok módosítani?
Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan azokkal az adatokkal kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.Ha időközben mégsem a megadott címre kérnéd a csomagodat:
1. Amennyiben a GLS-t választottad szállítási módnak: emelt szintű szolgáltatásuk részeként a csomagfeladás napján küldött e-mailjükben szereplő linken lesz lehetőséged szállítási címet (GLS csomagpontot is) és szállítási dátumot is változtatni.
2. Sprinter házhozszállítást választva: Kérjük írj címváltoztatási igényedről az info@zoldbolt.hu e-mail címünkre rendelésszámod és a kívánt új szállítási cím feltűntetésével! A címváltoztatás 1 nappal megnöveli a kiszálítási időt!
Kaphatok-e két számlát egy megrendelésről? Megbontható-e egy megrendelés számlája?
Egy megrendelésről egy számlát tudunk csak kiállítani. Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan úgy kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.