Gyümölcs- és zöldséglevek

Márkák
Biofaktura
Származás
Magyarország
Öko Címkék
Bio Hazai Termelői élelmiszer
Ár
Ajánljuk még Neked

Neked sikerül minden nap megenni 5 adag zöldséget és gyümölcsöt?

Ha nem, pótolhatod az egyik adagot egy pohár 100%-os zöldség vagy gyümölcslével!

Ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó, Magyarországon termelt leveink finomak, egészségesek, és nem tartalmaznak hozzáadott cukrokat, adalékokat, színezékeket vagy tartósítószereket!

Sorrend:
5 db termék
Biofaktura Berkenye-alma vegyes gyümölcslé - 3 literBiofaktura Berkenye-alma vegyes gyümölcslé - 3 liter
készleten
3 990 Ft 1 330 Ft/1 l
kosárba
Biofaktura Bio almaléBiofaktura Bio almalé
készleten
1 790 Ft 596,7 Ft/1 l
kosárba
Biofaktura Bio céklalé - 3 literBiofaktura Bio céklalé - 3 liter
készleten
2 790 Ft 930 Ft/1 l
kosárba
Biofaktura Bio homoktövis-alma gyümölcslé - 3 literBiofaktura Bio homoktövis-alma gyümölcslé - 3 liter
készleten
2 790 Ft 930 Ft/1 l
kosárba
Homoktövis velő bio ültetvénybőlHomoktövis velő bio ültetvényből
készleten
9 990 Ft 3 330 Ft/1 kg
kosárba
Minőségi ételek, minőségi alapanyagból - város és vidék találkozása

Minőségi ételek, minőségi alapanyagból - város és vidék találkozása

A "Házikó" a hazánkban ma már alig létező kisüzemi családi vállalkozásokat szeretné fellendíteni, olyan formában, hogy az ő termékeiket alapul véve, az utolsó gabonáig visszakövethető ételeket állítanak elő üzemükben. Interjú a vállakozás alapítóival.
Új tanulmány igazolja a biotermények magasabb beltartalmi értékeit

Új tanulmány igazolja a biotermények magasabb beltartalmi értékeit

Egy a Newcastle University (UK) által vezetett nemzetközi szakértőkből álló csoport bebizonyította, hogy az ökotermelésből származó terményekben és az ökoterményekből készült élelmiszerekben 60%-kal magasabb az antioxidáns tartalom, mint a konvencionális gazdálkodásból származó termékekben.
A szupermarketek - avagy a narancslé útja Brazíliából

A szupermarketek - avagy a narancslé útja Brazíliából

Az elmúlt évtizedekben a szupermarketek élelmiszerpiaci részesedése egyre nőtt; mára kulcsszerepük van a fogyasztói igények alakításában. Vezető piaci helyzetük révén nagyban befolyásolják, hogy beszállítóik hogyan, milyen élelmiszereket termesztenek; hogyan dolgozzák fel, s csomagolják azokat.